Met een bedrijfsvideo zorg je ervoor dat klanten jou beter leren kennen. Het draait hierbij niet alleen om de producten en diensten, maar komen ook je bedrijf en de service die daarbij hoort aan bod. Met het vertrouwen wat hiermee wordt gewonnen stimuleer je je verkoopcijfers, 70% van je doelgroep kijkt liever dan dat ze lezen. Hiermee zorg je ervoor dat je doel door middel van video beter ontvangen wordt!

Bedrijfsfilm.
Gevonden worden door film!
Iedereen wil graag verschijnen tussen de zoekresultaten op Google. Om zo hoog mogelijk te verschijnen is het van belang om veel content op je site te hebben en bedrijfsvideo’s zijn daar ook een deel van. Denk hierbij aan een groot aantal korte filmpjes, die voor meerdere doeleinden kunnen worden gebruikt. Het zou immers zonde zijn om de video’s niet te hergebruiken voor bijvoorbeeld een online training video of een reclamespotje!
Onze statistiekjes
62
14
71
Wist je dat..
70% van je doelgroep liever kijkt dan leest?
Het doel
Welk doel/boodschap wil je bereiken met de video?
Het script
Een goed script is key voor een goed resulterende video.
Strategie
Welk platform ga je gebruiken om de video te verspreiden?
lanceringen
CTA ( Door klikken )
Ervoor zorgen dat doelgroep uiteindelijk op de advertentie gaat klikken.